To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
forum.zeglarzom.pl

Pomagamy sobie - wycena biżuterii

urbos - 2016-06-01, 12:53
Temat postu: wycena biżuterii
Stałem się posiadaczem kuferka pełnego biżuterii. Nie wnikajmy jak to się stało, dość że musiałem szybko biegać i szczepić się na wściekliznę ;)

Chciałem coś posprzedawać, ale nie mam tu doświadczenia. Złoty łańcuszek - prosta sprawa. Ale broszka z duża ilością jasnych kamyczków (nie wiem czy to diament czy swarovski) to już nie wiem jak nawet oszacować wartość.

Ma ktoś jakieś doświadczenia? Mogę oczywiście iść po wycenę do jubilera, natomiast (jeśli bym mu chciał to sprzedać) to się obawiam zaniżenia wartości.

Z góry dzięki za rady wszelakie.

Bodo - 2016-06-01, 14:53

urbos napisał/a:
Z góry dzięki za rady wszelakie.

W sprawie szczepień - odradzam, ..... nie zawsze człowiek zachoruje, a zastrzyki bolą .... :-D

Ja poszedłbym do kilku jubilerów i wycenił .... lub, za pomocą lupki jubilera, porównał jakiś diament z tym co jest zamocowane w tej biżuterii .... poprosiłbym jubilera o wskazanie różnic, jeżeli stwierdzi, że to nie diamenty ...

Może masz w tym, jakąś broszkę? .... wiem, komu mógłbyś zaoferować kupno ... :mrgreen:

marekj - 2016-06-01, 15:15

Bodo napisał/a:
Może masz w tym, jakąś broszkę?


No przecież napisał :)

urbos napisał/a:
broszka z duża ilością jasnych kamyczków

Szaman3 - 2016-06-01, 16:34

Zdaje się, że urbos będzie miał nową łódkę :-D
urbos - 2016-06-01, 16:52

Obawiam się, Mariusz, że aż tak dobrze to nie będzie. Ale może starczy na solarkę i antyporost...

Ps. Zapytam Brożki co ona na to..

Bodo - 2016-06-01, 16:55

urbos napisał/a:
Zapytam Brożki ....

Tej, wysadzanej diamentami? .... :mrgreen:

MirekMors - 2016-06-01, 17:32

Tylko tak jak napisał Bodo: wycena u kilku jubilerów. Ale za 1 solara to może i ja bym się skusił ? ;-)
Jakieś fotki broszki ?... :oops:

zbig - 2018-01-11, 14:54