To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
forum.zeglarzom.pl

Opinie - Jak sobie radzicie ?

mariuszkolanko - 2017-06-28, 10:17
Temat postu: Jak sobie radzicie ?
Witam :->
Wybieram się na kilka dni ,aby popływać sobie swoim jachtem..
Tylko jak wiadomo z przyrządzaniem posiłków na jachcie jest ciężkie
Znacie jakieś sposoby, żeby ułatwić przyrządzanie obiadków ?
Pozdrawiam (dodam ,że jestem nowy w temacie ) [/center][/code]

Agnieszka14 - 2017-06-28, 12:16

My minimalizujemy ilość posiłków przyrządzanych na utce jak tylko sie da.
yavor - 2017-06-28, 12:24
Temat postu: Re: Jak sobie radzicie ?
mariuszkolanko napisał/a:
Witam :->
Wybieram się na kilka dni ,aby popływać sobie swoim jachtem..
Tylko jak wiadomo z przyrządzaniem posiłków na jachcie jest ciężkie
Znacie jakieś sposoby, żeby ułatwić przyrządzanie obiadków ?
Pozdrawiam (dodam ,że jestem nowy w temacie ) [/center][/code]


Wszystko zależy od tego czy masz kuchenkę i/lub lodówkę. Najwygodniej jak zakupisz gotowe potrawy w słoikach (klopsy, gołąbki,sosy do spaghetti itp.). Wystarczy podgrzać i gotowe. Oczywiście nie jest to najzdrowsze, ale tydzień przeżyjesz. Wersja ekonomiczna (jeżeli posiadasz wc na jachcie) to zestaw zupek typu mnium mnium :oops: Poznałem taką załogę w Chorwacji, mogliby sklep z zupkami otworzyć :lol:
Do pieczywa polecam kiełbasę suchą, która bez lodówki może wytrzymać długo. Wszystkie paczkowane wędliny bez chłodzenia wytrzymają max 2 dni.


Ja np. zabieram ze sobą żonę i mam problem z głowy :mrgreen:

MirekMors - 2017-06-28, 14:25

Na łódce tylko picie... Gotowanie na chybotliwej łajbie jest niebezpieczne dla zdrowia !
Bodo - 2017-06-28, 14:50
Temat postu: Re: Jak sobie radzicie ?
mariuszkolanko napisał/a:
Witam :->
....
Znacie jakieś sposoby, żeby ułatwić przyrządzanie obiadków ?
...