|
|
Kto ma rację? |
Autor |
Wiadomość |
Pajki
Wiek: 38 Dołączył: 11 Mar 2014 Posty: 42 Otrzymał 7 piw(a) Skąd: Warszawa - Bemowo
|
Wysłany: 2015-08-12, 15:23
|
|
|
Cmentarze są pełne tych, którzy mieli pierwszeństwo... |
_________________ Pozdrawiam,
Karol Pajka |
|
|
|
|
pseudokibic
Dołączył: 03 Lut 2014 Posty: 137 Otrzymał 24 piw(a) Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-08-12, 16:44
|
|
|
Pajki napisał/a: | Na filmie widać, że jacht prawohalsowy zbyt późno zaczyna działać w celu uniknięcia kolizji. | Rzecz względna i trudno do jednoznacznej interpretacji, m.in. dlatego, ze jacht lewohalsowy w końcu zaczyna ustępować, jednak jak się okazuje nieskutecznie. |
|
|
|
|
Szaman3
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 2185 Otrzymał 133 piw(a) Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-08-12, 17:07
|
|
|
pseudokibic napisał/a: | Pajki napisał/a: | Na filmie widać, że jacht prawohalsowy zbyt późno zaczyna działać w celu uniknięcia kolizji. | Rzecz względna i trudno do jednoznacznej interpretacji, m.in. dlatego, ze jacht lewohalsowy w końcu zaczyna ustępować, jednak jak się okazuje nieskutecznie. |
W końcu.
A tak naprawdę to jedno głębsze pociągnięcie sterem i już by wystarczająco odpadli. Na tyle wystarczająco, żeby spokojnie przejść za rufą.
Moim zdaniem chłopakom pomyliły się halsy i stąd tak późna reakcja. |
|
|
|
|
mmaacc
Wiek: 54 Dołączył: 03 Lut 2014 Posty: 733 Otrzymał 46 piw(a) Skąd: Piastów
|
Wysłany: 2015-08-26, 11:01
|
|
|
Bodo napisał/a: | Wydaje mi się, że jacht uderzający, miał za małą prędkość po zwrocie, aby skutecznie uniknąć kolizji ..... jednocześnie nie mógł wykonać zwrotu w lewo, bo blisko była wyspa... poza tym, wina jachtu z kamerką, polegała na braku chęci do uniknięcia tej kolizji .... to też jest wbrew przepisom ....
IMHO, winny jest jacht płynący na prawym halsie, nie ustępując miejsca do zwrotu ...
Czy to były regaty? .... |
Absolutna NIEprawda!
Jacht na prawym halsie miał prawo drogi. Kropka. To już właściwie powinien być koniec "orzeczenia KP", ale reagując na twoje zarzuty dodam, że w/g mnie jacht prawohalsowy podjął działania przeciwdziałające kolizji poprzez odpowienio wczesne ostrzeżenie przeciwnika. Potem widząc brak działań preciwnika próbował uniknąć kolizji próbując wykonać zwrot. Jacht zobowiązany do ustepowania miałd wystarczajaco dużo miejsca i czasu by kiolizji uniknąć. Podjął błędne decyzje, które doprowadziły do kolizji. |
Ostatnio zmieniony przez mmaacc 2015-08-26, 11:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Bodo
Administrator
Wiek: 66 Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 5348 Otrzymał 159 piw(a) Skąd: Sierpuchowo
|
Wysłany: 2015-08-26, 11:06
|
|
|
Już zwracali mi na to uwagę .....
Bodo napisał/a: |
Szaman3 napisał/a: |
Prędkość miał wystraczającą na wykonanie każdego manewru ... |
Faktycznie .... przyjrzałem się ..... mógł spokojnie odpadać, aż do przepłznięcia za rufą ....zdecydowanie, jego wina ... |
|
_________________ Wiem, że niewiem .... tylko nie wiem, ile niewiem ....
Ale jedno, wiem na pewno .... ***** ***
Bogdan |
Ostatnio zmieniony przez Bodo 2015-08-26, 11:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
| |
|