deska silnikowa |
Autor |
Wiadomość |
yavor
Wiek: 40 Dołączył: 01 Lut 2014 Posty: 1162 Otrzymał 36 piw(a) Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-10-05, 09:55
|
|
|
MirekMors napisał/a: | "Suwany" u mnie się nie zmieści.
|
Jakbyś "przedłużył" górne mocowania to wszedłby idealnie. Ja przekonuję się coraz bardziej do "windy". |
|
|
|
|
Bodo
Administrator
Wiek: 66 Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 5348 Otrzymał 159 piw(a) Skąd: Sierpuchowo
|
Wysłany: 2017-10-05, 11:19
|
|
|
MirekMors napisał/a: | ..
50 kg x 4 czy łącznie ?
|
łącznie ...
MirekMors napisał/a: | ..
...
Obecne rozwiązanie ma zalety: silnik schowany blisko pawęży i możliwość bliskiego podejścia do pomostu. Pantograf dodatkowo by go wyciszył i oddalił od rumpla z którym w podniesionej pozycji minimalnie koliduje. |
cós za cós ... |
_________________ Wiem, że niewiem .... tylko nie wiem, ile niewiem ....
Ale jedno, wiem na pewno .... ***** ***
Bogdan |
|
|
|
|
Artur 66
Moderator
Wiek: 57 Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 2537 Otrzymał 86 piw(a) Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-10-05, 14:25
|
|
|
MirekMors napisał/a: |
Obecne rozwiązanie ma zalety: silnik schowany blisko pawęży i możliwość bliskiego podejścia do pomostu. |
Ale masz przecież super trap |
_________________ ***** ***
"Nie starzeje się ten, kto nie ma na to czasu."
Żeglarstwo jest przereklamowane :) |
|
|
|
|
MirekMors
Wiek: 64 Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 3188 Otrzymał 117 piw(a) Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-10-05, 14:40
|
|
|
Podobnie: klamot straszny. Za to komfort suchej stopy. |
|
|
|
|
|