|
|
Internet w firmie |
Autor |
Wiadomość |
kemot
Moderator
Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 2354 Otrzymał 57 piw(a) Skąd: Błonie
|
Wysłany: 2017-01-14, 08:48
|
|
|
koledzy...
Bogdan , nie rób tego sam.
To jest bardzo trudne, pracochłonne i potrzeba dużo czasu... ile czasu?- tak około 0,5 litra
No , chyba ,że zbierze się większa grupa "monterów" , to ogarniemy to w litr...
PS. kup sobie zwykłą Neostradę i po problemach. ( bez limitów, nikt nie robi łaski z publicznym IP, nie blokowane są niektóre typy urządzeń, działa bezproblemowo, w bardzo niedługm czasie będziesz pewnie miał możliwość migracji na światłowód - do 300Mb/s a za chwilę do 600Mb/s) |
|
|
|
|
MirekMors
Wiek: 64 Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 3188 Otrzymał 117 piw(a) Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-01-14, 09:44
|
|
|
Bodo napisał/a: | .... a wchodzić kilka razy na pochyły dach, jak leży lód ze śniegiem, trochę niebezpieczne ... |
A jednak stary i gupi Przecież ręką sięgniesz ! No, może z taboreta |
|
|
|
|
balti
Dołączyła: 30 Sty 2014 Posty: 3214 Otrzymał 165 piw(a) Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-01-14, 11:38
|
|
|
kemot napisał/a: | w bardzo niedługm czasie będziesz pewnie miał możliwość migracji na światłowód |
Tiaaaa do mnie wydzwaniają co chwilę z rozmaitymi "cudownymi" ofertami , już mi się trochę znudziło tłumaczenie że u mnie na wsi nie dadzą rady bo nie ma tego światłowodu
Sytuacja podobna do tej jak zakładałam numer stacjonarny / dla neostrady właśnie / Przez wiele miesięcy musiałam udowadniać tepsie że kabel który widzę bo dynda mi się po słupach za oknem istnieje bo twierdzili że go nie ma ... Natomiast można podpisać umowę i karnie płacić abonament za nie istniejące usługi |
_________________ Ludzie nie dlatego przestają się bawić bo się starzeją , lecz starzeją się bo przestają się bawić
***** *** |
|
|
|
|
kemot
Moderator
Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 2354 Otrzymał 57 piw(a) Skąd: Błonie
|
Wysłany: 2017-01-14, 12:12
|
|
|
no, jak wydzwaniają z tpsa to faktycznie naciągacze , bo spółka taka od kilku lat nie istnieje.Z każdym miesiącem obszar na którym dostępne jest łącze światłowodowe Orange jest coraz większy. Jeśli Ci proponują takie łącze , to śmiało bierz. Chyba .że tylko pytają czy byś chciała mieć , bo to oznacza że zbierają informację o potencjalnych chętnych i wówczas zapada decyzja o podciągnięciu łącza. Twoje zainteresowanie takim łączem nie oznacza , że musisz z niego chcieć później korzystać.
W ostaynich latach nie słyszałem , aby ktoś płacił w Orange za usługę której nie ma. Często poprostu nieczytanie umów i niezrozumienie co się kupuje powoduje nieporozumienia. Brak świadczenia usługi to dla operatora zgodnie z regulaminami bardzo duży kłopot. |
|
|
|
|
balti
Dołączyła: 30 Sty 2014 Posty: 3214 Otrzymał 165 piw(a) Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-01-14, 13:17
|
|
|
kemot napisał/a: | W ostaynich latach nie słyszałem , aby ktoś płacił w Orange za usługę której nie ma. Często poprostu nieczytanie umów i niezrozumienie co się kupuje powoduje nieporozumienia. Brak świadczenia usługi to dla operatora zgodnie z regulaminami bardzo duży kłopot. |
Przy okazji zmiany jakiegoś pakietu przez telefon wciśnięto mi usługę tv . Kurier przywiózł dekoder którego nawet nie wyjęłam z pudełka i nie używam . Temat wraca prawie za każdym razem gdy coś u nich załatwiam bo chcę się z tego bezskutecznie wymiksować .Ostatnio jest wersja że z jakiegoś magicznego powodu muszę dotrwać do końca umowy która kończy się chyba w kwietniu . To jest tylko 10 zł/mieś więc bardzo nie uwiera i szkoda mi czasu na walkę z molochem , ale sądzę że wiele ludzi zostaje podobnie wkręcanych . To nieuczciwe , ale taka praktyka zapewne jest u wielu operatorów Masz rację trzeba czytać co się podpisuje . Szkoda tylko tych lasów deszczowych na te umowy pisane drobnym druczkiem .... |
_________________ Ludzie nie dlatego przestają się bawić bo się starzeją , lecz starzeją się bo przestają się bawić
***** *** |
|
|
|
|
Bodo
Administrator
Wiek: 66 Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 5348 Otrzymał 159 piw(a) Skąd: Sierpuchowo
|
Wysłany: 2017-01-14, 14:21
|
|
|
kemot napisał/a: | PS. kup sobie zwykłą Neostradę i po problemach..... |
Przypomnij mi za dwa lata .... |
_________________ Wiem, że niewiem .... tylko nie wiem, ile niewiem ....
Ale jedno, wiem na pewno .... ***** ***
Bogdan |
|
|
|
|
Szaman3
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 2185 Otrzymał 133 piw(a) Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-01-14, 20:18
|
|
|
To już wypowiedz umowę z datą za dwa lata. Ja 31 grudnia wypowiedziałem NC+ z datą rozwiązania umowy na 30 kwietnia.
Od kilku lat płacę chyba najniższy abonament 25 zł i nie interesuje mnie 100 kanałów których i tak nie mam czasu ani ochoty oglądać. Co roku (ostatnio co 15 miesięcy) jest podobnie. Na dwa miesiące przed końcem umowy dzwonią po 5 razy w tygodniu i proponują nowy abonament za mniej więcej 1,5 - 2 razy więcej, wprawdzie z nowymi, całkiem niepotrzebnymi mi kanałami. Ja dziękuję i mówię, że nie potrzebuje i chce pozostać przy poprzednich warunkach, kanały mają być te które są i dalej 25 zł. To słyszę, że już nie ma takiej oferty. Ale za 39,99 dostanę ..... takie wspaniałości. No to wypowiadałem umowę. I znów po 5 razy w tygodniu dzwonili kolejni akwizytorzy którym zadawałem proste pytanie: będzie to co mam za 25 zł? Nie, nie ma takiego pakietu. Po takiej odpowiedzi od razu kończyłem rozmowę. W końcu dzwonił jakiś tam oberhandlowiec i wyjątkowo zgadzał się na moje warunki.
Tak było ze trzy razy, ale ostatnim razem zaskoczyli mnie, bo zaczęli dzwonić dopiero jak minął okres wypowiedzenia, a umowa kończyła się 31.12.2015. Oczywiście wypowiedziałem ją, ale okazało się, że już nie mogę korzystać z promocji (!!!) i za styczeń, za te same programy mam zapłacić 75 zł. No to się zagotowałem i powiedziałem, że zapłacę 25, a jeśli zaczną ze mnie ściągać pozostałe 50 zł, to już z pewnością nigdy nie będę ich klientem.
I znów przez dwa tygodnie trwała przepychanka i znów w końcu zadzwonił oberhandlowiec i skończyło się tym, że pozostawią mi abonament za 25 zł o ile podpisze umowę na kolejne 15 miesięcy. Oczywiście, 25 zł równiez za styczeń. Czyli mniej więcej to o co mi chodziło
Dlatego tym razem ja ich zaskoczyłem i wypowiedziałem umowę 3 miesiące wcześniej niż powinienem A w ogóle, to zaczynam wpisywać sobie w Outlooka tego typu terminy, po to, żeby nie zagapić się. Outlook zawsze mi przypomina o tym co wpiszę.
Nic tak nie działa mobilizująco na dostawcę wszystko jedno, czy internetu, czy telewizji jak wypowiedzenie umowy. A jak nie wypowiesz, to mają Cię w garści i mogą dyktować warunki.
Dlatego Bogdan, wpisz sobie juz teraz termin wypowiedzenia internetu.
A jeszcze jedno. Za każdym razem proponowali 24 miesieczną umowę. Ja zawsze twardo odmawiam, twierdząc, że z nikim nigdy nie wiążę się na tak długo i żadam umowy na rok. I okazuje się, ze można, choć ostatnio NC+ zmieniło minimalny okres na 15 miesiecy. |
|
|
|
|
Bodo
Administrator
Wiek: 66 Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 5348 Otrzymał 159 piw(a) Skąd: Sierpuchowo
|
Wysłany: 2017-02-02, 14:11
|
|
|
Aktualnie, jestem już cały miesiąc użytkownikiem internetu pn. "Internet LTE Biurowy dla Firm" ... kilka spostrzeżeń...
1. Limit 500 GB, dla mnie nie do osiągnięcia ... zużycie przez pierwszy miesiąc ok 160GB ...
2. Szybkość bez anteny zewnętrznej 3-7 mb/s pobieranie i 0,7-3 mb/s wysyłanie ... po zainstalowaniu zewnętrznej anteny kierunkowej, szybkość wzrosła odpowiednio do 12-17 mb/s i 3-11 mb/s...
3. brak zacięć zwolnień i konieczności resetowania rutera tak, jak to bardzo często miało miejsce w Plusie, gdzie szybkość była dwukrotnie szybsza, ale ja, ze swoją potrzebą użytkowania internetu, nie odczuwam niedogodności z tego powodu.
Sprawdzam też, czy szybkość w Plusie nie pogorszyła się z czasem, jak to było w miesiącach 9-12, ... nic takiego od grudnia nie zaobserwowałem .... nie przedłużam umowy z Plusem i rezygnuję z ich usług.... |
_________________ Wiem, że niewiem .... tylko nie wiem, ile niewiem ....
Ale jedno, wiem na pewno .... ***** ***
Bogdan |
|
|
|
|
yavor
Wiek: 40 Dołączył: 01 Lut 2014 Posty: 1162 Otrzymał 36 piw(a) Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-02-02, 14:56
|
|
|
Bodo napisał/a: | Aktualnie, jestem już cały miesiąc użytkownikiem internetu pn. "Internet LTE Biurowy dla Firm" ... kilka spostrzeżeń...
1. Limit 500 GB, dla mnie nie do osiągnięcia ... zużycie przez pierwszy miesiąc ok 160GB ...
2. Szybkość bez anteny zewnętrznej 3-7 mb/s pobieranie i 0,7-3 mb/s wysyłanie ... po zainstalowaniu zewnętrznej anteny kierunkowej, szybkość wzrosła odpowiednio do 12-17 mb/s i 3-11 mb/s...
3. brak zacięć zwolnień i konieczności resetowania rutera tak, jak to bardzo często miało miejsce w Plusie, gdzie szybkość była dwukrotnie szybsza, ale ja, ze swoją potrzebą użytkowania internetu, nie odczuwam niedogodności z tego powodu.
Sprawdzam też, czy szybkość w Plusie nie pogorszyła się z czasem, jak to było w miesiącach 9-12, ... nic takiego od grudnia nie zaobserwowałem .... nie przedłużam umowy z Plusem i rezygnuję z ich usług.... |
160Gb to sporo tych "fikołków" naściągałeś
A sprawdzałeś jakie masz opóźnienia w sieci (PING)? |
|
|
|
|
Bodo
Administrator
Wiek: 66 Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 5348 Otrzymał 159 piw(a) Skąd: Sierpuchowo
|
Wysłany: 2017-02-02, 15:56
|
|
|
yavor napisał/a: | A sprawdzałeś jakie masz opóźnienia w sieci (PING)? |
Tak, ... w Plusie był 0,9 do 1,2 ms a w Orange oscyluje wokół 0.5 ms .... |
_________________ Wiem, że niewiem .... tylko nie wiem, ile niewiem ....
Ale jedno, wiem na pewno .... ***** ***
Bogdan |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
| |
|