Wysłany: 2014-12-19, 11:34 SeaVenti - CZARTER NA ZATOCE
Dzień dobry.
Nie wiem jak to się stało, ale nie napisałam do tej pory jeszcze nic przedstawiającego ofertę naszej firmy:
SeaVenti - Czarter na Zatoce
.
Tak więc pokrótce:
Jesteśmy w tej chwili jedyną firmą, oferującą czarter nowych jachtów balastowo- mieczowych oraz motorowych na Zatoce Puckiej i Gdańskiej. Nasza oferta jest wyjątkowa, gdyż pozwala na żeglugę luksusowymi i bogato wyposażonymi jachtami po całym akwenie przepięknej i płytkiej Zatoki Puckiej oraz noclegi praktycznie w dowolnym miejscu Półwyspu Helskiego.
A wszystko to w atrakcyjnych, "śródlądowych" cenach!
W sezonie 2015 do dyspozycji mamy dwa jachty żaglowe
Delphia 33MC
Phila 900
oraz jeden motorowy jacht spacerowy - houseboat
NAUTIKA 830S.
Wszystkie jachty są nowe, bogato wyposażone, ze stoczni Delphia Yachts.
Wysłany: 2014-12-19, 11:39 Wizyta w stoczni Delphia Yachts
I od razu przejdę do krótkiej fotorelacji z:
wizyty w stoczni Delphia Yachts - DELPHIA 33MC
Nadszedł czas odwiedzin stoczni Delphia Yachts, aby sprawdzić i przekonać się na jakim etapie produkcyjnym są nasze jachty.
Pierwszą oglądaną przez nas jednostką jest największa i najbardziej ekskluzywna w naszej ofercie Delphia 33MC, która, jak się okazało, zażywa właśnie kąpieli w stoczniowym basenie w doborowym towarzystwie.
Jakość wykonania laminatów jest imponująca, wnętrze jachtu podlega aktualnie ostatecznym pracom wykończeniowym, a w komorze silnikowej dominuje kolor niebieski, w postaci gotowego do pracy silnika Nanni Diesel.
Osoby zapisane na nasz newsletter na stronie http://www.seaventi.com już zdjęcia otrzymały, a tutaj zapraszam wszystkich Was do obejrzenia kilku fotek naszej jednostki Delphia 33MC z odwiedzin stoczni.
A przy okazji pytanie do Was, gdyż moi panowie uchylają się od odpowiedzi - jakiego rodzaju testy przeprowadza stocznia w basenie, oczywiście oprócz sprawdzenia tego, czy jacht nie tonie ? ;)
Wizyta w stoczni Delphia Yachts cz.2 - NAUTIKA 830S
Dzisiaj oglądamy w stoczni nasz drugi jacht. Tym razem jest to spacerowa jednostka motorowa - NAUTIKA 830S z numerem seryjnym 03, która w odróżnieniu od zażywającej kąpieli, żaglowej Delphia 33MC stoi poza basenem - na podstawach.
Podobnie jak poprzednio, i tym razem jesteśmy pod wrażeniem jakości wykonania laminatów. Inspekcja wnętrza pokazuje, że prowadzone są ostatnie prace związane z instalacjami: wodną i sanitarną. Jacht będzie zafoliowany i gotowy do odbioru do 23 grudnia 2014 r. A więc pod choinką w tym roku zapowiada się nader ciekawie.
NAUTIKA 830S jest rozwinięciem poprzedniego modelu - NAUTIKA 830, ze zmodyfikowanym kształtem kadłuba, który przy odpowiednio mocnym silniku pozwala na płynięcie tym hausbotem w "półślizgu".
Pomierzone prędkości maksymalne jachtu dla trzech różnych silników zaburtowych wynoszą:
silnik 20 KM - 7,6 kn (14 km/h)
silnik 30 KM - 9,2 kn (17 km/h)
silnik 50 KM - 12,4 kn (23 km/h)
Dzisiaj zapraszam do obejrzenia "skromnych" fotek naszego trzeciego i ostatniego już jachtu. Jednostki Phila 900.
"Skromnych" fotek, gdyż ta trzykabinowa, 9,5 metrowa jednostka żaglowa z numerem seryjnym 21 stoi już na stoczniowym placu zafoliowana i gotowa do odbioru, z czego oczywiście bardzo się cieszymy! Niestety wielu szczegółów, z powodu folii na takich zdjęciach nie widać, ale obiecuję, że po przyjeździe do Trójmiasta zostanie ona szczególnie "obfotografowana".
Tym samym dziękuję za wspólną, wirtualną "wycieczkę" do jednej z większych, polskich stoczni Delphia Yachts, w której oprócz oczywiście marek Delphia, Phila i Nautika, produkowane są również (a może nawet przede wszystkim) jednostki marki QuickSilver.
Wysłany: 2015-01-18, 10:58 REZERWACJA BEZ ZOBOWIĄZAŃ
Godzina 04.50 rano.
Jest jeszcze ciemno.
Najpierw pojawia się biały bus z migającymi, pomarańczowymi "kogutami" i napisem PILOT.
Tuż za nim widać samochód ciężarowy z przyczepą, a na nim ofoliowane: Nautika 830S i Phila 900.
Po chwili zza zakrętu wyłania się dwudziestopięciotonowy dźwig do rozładunku i ciągnik siodłowy z naczepą niskopodwoziową.
To na nim jedzie nasza ponadgabarytowa Delphia 33.
Witamy jachty SeaVenti w Trójmieście!
Szczęśliwie dotarły bez zbędnych niespodzianek.
W związku z tym mamy dla Was propozycję.
Dajemy sobie miesiąc czasu na załatwienie wszelkich formalności i dokumentów,
a Wam dajemy miesiąc czasu na "REZERWACJĘ BEZ ZOBOWIĄZAŃ".
Tak więc rezerwacji jachtu można dokonać już dzisiaj, a ostateczną decyzję o wynajmie jachtu można podjąć za cztery tygodnie, dopiero 14 lutego.
Zapraszam do rezerwacji:
PS. Wakacji jest raptem 9 (słownie: dziewięć) tygodni, a na Zatoce mamy tylko 3 (słownie: trzy) jachty dla Was.
Myślę tu również o osobach, które wstępnie są zdecydowane do dołączenia do głośnej akcji "KANAŁEM ELBLĄSKIM NA ZATOKĘ" - czy termin tej wyprawy jest już znany?
Wnętrze prezentuje się bardzo dobrze!
Zastanawiam się , dlaczego nie zdecydowaliście się na zamykane szafki zamiast otwartych półek na burtach?
Jak duże jest już obłożenie rezerwacjami?
Co do naszej wycieczki na Zatokę, to pojawimy się tam w pierwszej połowie lipca.
Dokładny termin będzie znany w chwili wyruszenia Kanałem do Elbląga...
Nasze jachty to mazurskie łupinki i wiele zależy od warunków pogodowych...
Ostatnio zmieniony przez kemot 2015-03-21, 09:17, w całości zmieniany 1 raz
don alonso
Wiek: 75 Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 84 Otrzymał 8 piw(a) Skąd: Górny Ślask
Wysłany: 2015-03-22, 10:53
Jacht jest w typowej dla Delphi estetyce zabudowy. Niestety stocznie nie jest "plastyczna" i nie reaguje na indywidualne pomysły kupujących. Na mojej łódce - to samo, odkryte jaskółki...
Dołączyła: 30 Sty 2014 Posty: 3214 Otrzymał 165 piw(a) Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-22, 11:32
don alonso napisał/a:
stocznie nie jest "plastyczna" i nie reaguje na indywidualne pomysły kupujących.
W dzisiejszych czasach to trochę "betonowe" podejście , może czas zmienić desingera
_________________ Ludzie nie dlatego przestają się bawić bo się starzeją , lecz starzeją się bo przestają się bawić
***** ***
don alonso
Wiek: 75 Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 84 Otrzymał 8 piw(a) Skąd: Górny Ślask
Wysłany: 2015-03-22, 17:48
balti napisał/a:
W dzisiejszych czasach to trochę "betonowe" podejście , może czas zmienić desingera
Wydaje mi się, że problem nie tkwi w projektancie. Odbierasz łódke za paręset tysięcy. Ludzie w stoczni bardzo mili. I słyszysz, że im nie wolno....
No a właściciela nie zmienisz.
Dołączyła: 30 Sty 2014 Posty: 3214 Otrzymał 165 piw(a) Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-22, 22:26
SeaVenti.com napisał/a:
w stoczni natknęłam się na bardzo miłe osoby.
Ależ ja absolutnie tego nie neguję . Wydaje mi się tylko że ,jak zauważył przedmówca, zaskakujące jest to że stocznia sprzedając jacht za paręset tysięcy nie daje armatorowi możliwości ingerencji w zabudowę . To tak jakby ktoś wymyślił/urządził nam mieszkanie bez prawa do jakichkolwiek zmian .
Rozumiem że jest produkcja seryjna ,ale powinna być też opcja armatorska , dopasowana do indywidualnych wymagań klienta , a może jest ? Ale to temat na osobny wątek . Sorry za OT
_________________ Ludzie nie dlatego przestają się bawić bo się starzeją , lecz starzeją się bo przestają się bawić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum